به روزترین اخبار تحلیلی ایران و جهان

به روزترین اخبار تحلیلی ایران و جهان را در این خبرنامه مشاهده نمایید

تساوی با طعم صدرنشینی/ استقلال به صعود امیدوارتر شد


به گفته Born؛ در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه 100 ، دو تیم تجهیزات ایران و استقلال الاهلی عربستان سعودی. این بازی به دلیل استقلال بدون گل و هشت امتیاز بیشتر از اختلاف الاهلی دوحه و تا پایان جدول با نتیجه مساوی به پایان رسید. بازی در میانه میدان است و در …

تساوی با طعم صدرنشینی/ استقلال به صعود امیدوارتر شد https://rosemag.ir/2021/04/28/تساوی-با-طعم-صدرنشینی-استقلال-به-صعود-ا/ مجله رز Wed, 28 Apr 2021 07:54:16 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/04/28/تساوی-با-طعم-صدرنشینی-استقلال-به-صعود-ا/ به گفته Born؛ در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه 100 ، دو تیم تجهیزات ایران و استقلال الاهلی عربستان سعودی. این بازی به دلیل استقلال بدون گل و هشت امتیاز بیشتر از اختلاف الاهلی دوحه و تا پایان جدول با نتیجه مساوی به پایان رسید. بازی در میانه میدان است و در …

به گفته Born؛ در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه 100 ، دو تیم تجهیزات ایران و استقلال الاهلی عربستان سعودی. این بازی به دلیل استقلال بدون گل و هشت امتیاز بیشتر از اختلاف الاهلی دوحه و تا پایان جدول با نتیجه مساوی به پایان رسید.

بازی در میانه میدان است و در همان دقایق ابتدایی استقلالی ها تلاش می کردند راهی برای رسیدن به گل الاهلی پیدا کنند. 8 در حالت اول بازی یک موقعیت جدی ایجاد شد و مهدی قائدی پادشاه را گرفت غفوری درست نیست ، اما ضربه بازیکن الاهلی در واکنش دروازه بان همراه است. استقلال یک موقعیت کرنر برای گلزنی دیگر داشت اما ضربه عارف غلامی توسط چاقوی دروازه بان مهار شد. عبدالرحمن غریب انفجار نظامی یک توپ را به 15 گلوله متمایز کرد استقلال در حال حاضر ، با اعتراض روبرو می شود. غریب هنوز هم توپ را به سمت انفجار سلاح های گل استقلال در شاگردان بیست و چهارم مجیدی در یک لحظه بازی می کند که هنوز توسط مظاهری بسته نشده بود.

او همچنین در خارج از بازی در تلاش برای ایجاد شرایط برای متعادل تر و ایجاد فرم هستند دو تیم از وسط زمین ، در صورت ، بلکه تا آنجا که 35 دقیقه ، زیرا قدرت برای ارسال هر دو تیم به گل ، وجود ندارد. الاهلی در عربستان سعودی به طور اتفاقی در دقیقه 39 استقلال یک گل ایجاد کرد و عبدالباسط هندی ، گل استقلال در محوطه جریمه به تیر افقی برخورد کرد و سپس از استقلال Cn دور شد. الاهلی بعد از حمله ، استقلال در ضد حمله فرصت گلزنی داشت. به دلیل دفاع الاهلی ، موقعیتی برای ارسلان مطهری ایجاد شد و بازیکن نمی تواند از این فرصت استفاده کند. در پایان ، در دو تیم ، ثمره تلاش برای گلزنی برای نیمه اول بازی نیست ، بنابراین پایان بازی به پایان نمی رسد.

502

مرحله اول انجام شد و دو تیم در دقیقه 64 گل جدی نیمه دوم دارند که او با واکنش به موقع عمر رشید مظاهری را به خطر انداخت. در شصت و هشتمین بار در دروازه این تیم مظاهری یکبار دیگر به تکنیک شوت فتوح هافبک سرکش و الاهلی فرستاد که از پشت در محوطه جریمه و به واکنشهای کرنر ضربه زد. الاهلی در پایان به بدترین دشمن ضربه کرنر آبی را زد. 80 در حال حاضر ، عمر آل سوما شوت با یک برخورد جدی از دروازه ، دروازه را هدف قرار داد. در وقت 88 ، یک ضربه آزاد بعد از آبی ها به الاهلی داده شد ، که غفوری درست عقب بود و به سمت راست و در بالای دروازه قرار گرفت. هیچ یک از حملات پراکنده دو تیم در دقایق پایانی ران یعقوب ، استقلال ایران و الاهلی عربستان به تساوی بدون گل و توافق برای تقسیم مساوی امتیازات.

داور: ریوجی ساتو از ژاپن

ترکیبی استقلال ایران: رشید مظاهری ، عارف غلامی ، سیاوش یزدانی ، سید احمد موسوی (داریوش شجاعیان 46) ، هراویه میلیچ ، مهدی پور جولیان فرانسیس اسماعیل ، آرش رضواند (55 سعید مهری (83- مسعود پادشاه)) ، وریا غفوری ، ارسلان مطهری (69 – شیخ دیاباته) و مهدی قائدی (83- بابک مرادی).

ترکیبی الاهلی عربستان سعودیامپراطور آل اوایس محمد ، عبدالله حسون حوادث ، معتز حسین ، محمد الحکیم فاتیل توماس ، توماس ، باسیت علی ، اسپانیایی ، تورونلا فتوح (الحسن علی ، 75 ، آسمارا) ، کارل ساریچ (مندش سلطان 62) ) نوح الموسی ، سلمان المشر (الحسین علی ، 62 موقاوی)) عبدالله عبدالرحمن غریب (1 90 – هوادار) و سوما عمر.


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ] [ 6:24 ] [ والریا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]