به روزترین اخبار تحلیلی ایران و جهان

به روزترین اخبار تحلیلی ایران و جهان را در این خبرنامه مشاهده نمایید

دستورالعمل جدید درباره ضدعفونی کردن سطوح در دوران همه گیری


به گزارش شفاف ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده مقاله جدیدی را با اشاره به دستورالعمل های مربوط به تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطح تجهیزات به صورت روزانه منتشر کرد ، به ویژه با توجه به شرایط ویروس کرونا ویروس ثابت با آب و صابون ، برای مواد شوینده …

دستورالعمل جدید درباره ضدعفونی کردن سطوح در دوران همه گیری https://rosemag.ir/2021/04/19/دستورالعمل-جدید-درباره-ضدعفونی-کردن-س/ مجله رز Mon, 19 Apr 2021 15:45:07 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/04/19/دستورالعمل-جدید-درباره-ضدعفونی-کردن-س/ به گزارش شفاف ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده مقاله جدیدی را با اشاره به دستورالعمل های مربوط به تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطح تجهیزات به صورت روزانه منتشر کرد ، به ویژه با توجه به شرایط ویروس کرونا ویروس ثابت با آب و صابون ، برای مواد شوینده …

به گزارش شفاف ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده مقاله جدیدی را با اشاره به دستورالعمل های مربوط به تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطح تجهیزات به صورت روزانه منتشر کرد ، به ویژه با توجه به شرایط ویروس کرونا ویروس ثابت با آب و صابون ، برای مواد شوینده ضد عفونی کننده کافی است.

به گفته این رسانه ، گفت: یکی از صابون یا مواد شوینده حداقل یک بار در روز ، مقدار ویروس می تواند سطح را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

همچنین پیشنهاد شد که در گندزدایی مدارس و خانه ها مشکوک به عبور 24 ساعته Covid-19 نیست.

تأیید پیشنهاد مکمل پزشکان ، پزشکی ، بهداشت و دلیل این امر جدید است ، زیرا آنها پیشنهاد کرده اند که خطر ابتلا به ویروس یا آلوده شدن به ویروس و یا ویروسی را که باید کمتر باشد ، ارائه دهند. در سطح دستگاه تنفسی در دستگاه تنفسی وجود دارد و ممکن است او از مسئله تماس مستقیم با یک فرد آلوده پاک شود و در مقایسه با جریان بذر ، دانه ، یا هوای مطبوع و.

پس از اختراع جدید متخصصان انتقال ، تأکید کنند که چگونه ویروس کرونا شایعترین انتقال تنفسی است ، و مهمترین مورد را برای فرد کنترل کرده و فاصله فیزیکی را حفظ کنند.

بر اساس ABC News ، کارشناسان می گویند ، که شخص ، اموال ، پس از دستورالعمل های مربوط به شستشوی سلامتی پزشکان ، و به دست کمک می کند تا خطر ناشی از انتشار سطح قوطی را کاهش دهد . علت اصلی بیماری Covid-19 تماس شخصی نزدیک با یک فرد آلوده است.

کسانی که قبل از انتقال بیماری توسط Covid 19 تأیید شده اند ، در مرکز متخصصان واقع در دشت است و در ابتدای برآورد آن کمتر از گذشته است که ناشی از همه گیری است.

مرکز ، در معرض خطر انتقال بیماری است که در سطح تماس بسیار کم است در مقایسه مستقیم ، بدون تأثیر جدایی انتقال هوازی نیست. مطالعات نشان می دهد که آلوده به خطر بیماری در انتقال سطح ، کمی بیش از 10،000 است.


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 3 ارديبهشت 1400 ] [ 13:24 ] [ والریا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]