به روزترین اخبار تحلیلی ایران و جهان

به روزترین اخبار تحلیلی ایران و جهان را در این خبرنامه مشاهده نمایید

معرفی ۱۶ برند ترکی لباس زنانه از بین برترین ها


سه سال بعد، یعنی در سال ۱۹۸۹ با تلاش و پشتکار بسیار دو شعبه در خیابانهای رومِلی و نیشانتاشی استانبول افتتاح شد. در حال حاضر بیشتر شعب ایپکیول در مراکز خرید معتبر قرار دارند و همچنین امکان خرید آنلاین و مستقیم از سایت این برند مهیا شده است. دفتر مرکزی، بخش طراحی و انبار هوشمند این برند نیز در محله بومونتی شیشلی قرار دارند. سال ۲۰۱۷ ایپکیول ۲۵ درصد رشد داشت، این برند توانست در سال گذشته نیز رشدی در همین حد را تجربه کند.

شاید برای گردشگرن تعجب ­آور باشد، اما هیچ دوره زمانی مشخصی برای حراجها وجود ندارد. حتی در صورتی که چنین فروش­ های ویژه­ای وجود داشته باشد، بسیار متغیر بوده و از قانون خاصی پیروی نمی­کند. کوتون یکی از برندهای محبوب پوشاک ترک است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز کرده و امروزه به یک برند جهانی در حوزه مد و لباس تبدیل شده است. در سال ۲۰۰۰ فقط ۱۰ شعبه محلی کوتون در ترکیه وجود داشت در حالی که هم اکنون کوتون بیش از ۳۱۳ شعبه در ۲۴ کشور دنیا دارد.

همچنین در سال های اخیر گستره ی شبکه های اجتماعی پنتی (Penti) نیز افزایش یافته اند. برند مد چرم دسا (DESA) بدون تردید شناخته شدهترین برند برای محصولات چرم با کیفیت بالا مانند لباس چرم، کفش چرم، چکمه های چرمی و لوازم جانبی مانند کیف چرم و کیف های دستی چرمی است. دسا (DESA)، برند جهانی چرم در ترکیه، در استانبول متولد شده است اما با این حال یک تولید کننده و برند جهانی شناخته شده محسوب می شود.

در سال ۱۹۹۵ شرکت پنتی (Penti) اولین جوراب های کاربردی را تولید کرد که باعث می شد خانم ها لاغر به نظر برسند. در سال ۱۹۹۹ اولین فروشگاه زنجیره ای پنتی (Penti) در استانبول افتتاح شد. شرکت پنتی در سال ۲۰۰۶ در بین ۱۰۰۰ شرکت صنعتی بزرگ ترکیه جای گرفت. شرکت پنتی برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ در تبلیغات خود از افراد مشهور به عنوان چهره برند استفاده کرد.

سارار با داشتن بیش از ۵۰۰۰ کارمند به اقتصاد کشور کمک بزرگی کرده است. و با ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰۰ ژاکت، ۵۰۰۰ شلوار، ۵۰۰ کت، ۵۰۰ پالتو، ۵۰۰۰ پیراهن و ۱۰۰۰ ژاکت- دامن- شلوار زنانه در بخش نساجی به پیشگام بودن ادامه میدهد. سارار با برندهای Sarar kadin (سارار زنانه)، interview Sarar (روسری سارار)، CCS ، Sartoria Sarar و Sarev در داخل کشور صاحب بیش از ۱۸۰ مغازهی پراکنده و بیش از ۸۰۰ نقطهی فروش است. در خارج از کشور با بودن ۱۵ تا در اروپا، ۱۹ تا در ABP و ۵۱ تا در کشورهای دیگر به صورت کلی ۸۵ مغازهی مفهومی را داراست.

باز هم به شغل تکراری و هرروزه خود باز میگشتند. اما تابستان به پایان نرسیده بود که آنها رویای خود را پیدا کردند، مغازه کوچکشان پر شد از زنانی که هر روز برای دیدن اجناس تازه میآمدند. در آن زمان مغازه کوچک آنها جایی بود برای فروش لباسهای برندها مختلف ترکیه ای و تا سال ۱۹۹۵ خبری از برند کوتون (Koton) نبود. پایه گذاران برند کوتون راز موفقیتشان را در توجه به نیاز مشتری میدانند. نکته دیگری که در موفقیت برند کوتون بیتاثیر نبوده است، تنوع در محصولات این برند است که شامل انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه، کفش و اکسسوری میشود.

شرکت ماوی برای تولیدات خود همه سنین را مورد هدف قرار داده است از بانوان تا آقایان و حتی طبقه جوان. ماوی به معنای آبی می باشد که اکثر افراد نیز عقیده دارند به همین دلیل است که بر روی شلوارهای جین عملکرد بیشتری دارد و می توان گفت که اینگونه نیست. پس از تاسیس برند ماوی، این برند به سرعت رشد نمود و به یک برند بین المللی تبدیل شد. نوآوری و انتخاب پارچه مناسب برای لباس که تاثیر زیادی در اندازه تن شدن شلوارها و لباس ها داشت.

کوتون لباس ها و محصولات مد و فشن را با قیمت مناسبی به مشتریان خود ارائه می خرید لباس زنانه ترک کند. در ابتدا کوتون لباس ها و لوازم جانبی مربوط به یک قشر خاص را ارائه می کرد که شامل خانم های جوان بین ۲۵ تا ۳۵ سال با سلیقه مدرن بود. پس از استقبال وسیع مخاطبان، کوتون لباس های مربوط به آقایان، جوانان و کودکان را نیز به مجموعه خود اضافه کرد.



موضوعات: اخبار عمومی,
برچسب ها: حراجی لباس ترکیه , کانال تیشرت زنانه ترک , تاپ زنانه ترک , ست لباس زنانه ترک , ست تیشرت و شلوار زنانه ترک , بلوز ترک زنانه , تیشرت شلوارک زنانه ترک , تاپ و شلوارک ترک زنانه , بلوز شلوار ترک زنانه , مدل لباس مجلسی ,
[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 29 خرداد 1400 ] [ 14:32 ] [ والریا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]